505. Kawowa kasza jęczmienna z gruszką!

24 marca

Ta konfitura jest po prostu przecudowna! Naturalnie słodka, zdrowa... czego chcieć więcej? :)
W połączeniu z chrupiącym masłem migdałowym, słodką gruszką i kawową kaszą stworzyła kompozycję idealną :) A dla lekkiego schłodzenia dania... ulubiony serek waniliowy :)

 Kawowo*-kokosowa** kasza jęczmienna zapiekana z gruszką Sweet Sensation, masłem migdałowym, konfiturą wiśniową i serkiem waniliowym
 * pół saszetki kawy rozpuszczalnej Jacobs Milka
** łyżka mąki kokosowej premium

You Might Also Like

12 komentarze

  1. świetnie skomponowane śniadanie! sam opis już zachęca :) poza tym wieki wiśni nie jadłam czy to jako owoc czy w przetworach! musiało smakować obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, wygląda niesamowicie! Tyle smaków w jednym śniadaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To musiało być cudowne *.*
    Muszę spróbować tej milki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentuje <3 I jeszcze ta rzeżucha w tle... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie spotkałam takiej fajnej czerwonej gruszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to musiało być mistrzowskie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej jak apetycznie! :)
    A w tle rzeżucha. Też już posiałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakżesz ja tęsknię za wiśniami! A wszystkie zapasy konfitur zjedzone, a tu do lata jeszcze kawał drogi, w poszukiwaniu świeżych owoców...

    Ech, tymczasem patrząc na Twoje śniadanie - nabieram ochoty na słoiczek czegokolwiek wiśniowego!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwilebiam kasze jęczmienną <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasza, bardzo fajny pomysł, i te dodatki . Ach .....:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze jej nie zapiekałam, a Twoja wersja wygląda BOSKO :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale apetyczna grucha mniam mniam fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj