588. Lodowy mus pistacjowo-bananowo-owsiany!

09 lipca

W końcu odważyłam się spróbować śniadania nie dość, że w formie musu, to jeszcze w wersji mocno schłodzonej. Jakoś zawsze wydawało mi się, że nie najem się taką zimną "papką". Jakże wielkie więc było moje zdziwienie, gdy ledwo co dałam radę zjeść całą zawartość miseczki! Na pewno takie musy zaczną teraz pojawiać się u mnie częściej. Tym bardziej, że na dworze skwar. :) 


Lodowy mus bananowo-pistacjowo-owsiany na twarogu sernikowym podany z borówkami, czereśniami i truskawkami







You Might Also Like

10 komentarze

  1. ten mus musiał być obłędny! zdecydowanie takie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, nie jadlam jeszcze lodowego śniadania, ale musi fajnie orzeźwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. twaróg potrafi nasycić. ale pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie ''papki'' są niepozorne ale jednak skutecznie zapychają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo bardzo lubie takie sniadania <3 !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne smaki i dodatki :) Aż wstyd przyznać, ale nigdy nie jadłam pistacji...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale idealne śniadanie na taki upał! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na ochłodę superr :)
    śliczna łyżeczka!

    OdpowiedzUsuń
  9. też nie przepadam za takiego typu "papkami" ,jednak widząc te zdjęcia chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie śniadania! A do tego świeże sezonowe owoce... Musiało być przepysznie! :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj