597. Jagodowa owsianka w słoiczku :)

18 lipca

Kiedy ja ostatni raz jadłam owsiankę? Oj, bardzo, bardzo dawno... a wiecie kiedy dokładnie? 13 maja! Czyli ponad dwa miesiące temu... a to wszystko przez to, że - jak już kiedyś wspominałam - miseczkowe śniadania lubię najmniej ze wszystkich. Jednak po zjedzeniu dzisiejszej, mocno korzennej, jagodowej owsianki z przepysznymi płatkami owsianymi (bezglutenowymi, firmy Provena), stwierdziłam, że chyba zacznę częściej jadać owsianki... jak nie rano, to chociaż na moją "drugą kolację" :) Jagody + dużo mielonych goździków, wanilii, cynamonu i kardamonu = kompozycja idealna! No i jeszcze ten rozpuszczający się krem korzenny... pychota! Jeśli jeszcze nie próbowaliście takiego połączenia, to gorąco polecam! Płatki możecie dostać TUTAJ.

 Korzenna jagodowa owsianka z bezglutenowych płatków owsianych (na mleku sojowym), podana z serkiem śmietankowym, cukrem z kwiatu kokosa i jagodami w słoiczku po kremie pierniczkowym






You Might Also Like

16 komentarze

  1. oj ja też już jakiś czas nie jadłam owsianki :(
    chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jadam za często owsianki bo za nią aż tak nie ''szaleję'' :Pp

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bardzo lubię i jadam bardzo często ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba mnie do niej przekonałaś! Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę przyznać, że i dla mnie miseczkowe nie są ulubionymi, nawet ta kochana przez wszystkich owsianka (nawet nie zawsze się dobrze po niej czuję) zostaje w tyle przy innych daniach. Ale czasem, jak mam ochotę to chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Intrygujące smaki.
    Ja za to bardzo lubię miseczkowe śniadania, ale od owsianki zdecydowanie wolę kaszę jaglaną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie też jakoś do owsianek nie ciągnie!
    ale dziś i u mnie sie pojawiła :)
    Twoja przepysznie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, połączenie idealne <3 zazdroszczę jagód ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiej owsiance jak tu nam pokazałaś to ja też nie mogłabym się oprzeć! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też dopiero niedawno skończyłam ten krem ;] Wyobrażam sobie, że smakowało świetnie. Takie zimowo- letnie połączenie. Ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle bez owsianki? Ja bym chyba nie wytrzymał :O

    OdpowiedzUsuń
  12. a u mnie stoi słoiczek po maśle orzechowym, trzeba coś wykombinować :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze lubiłam tego typu śniadania, dlatego nie wątpię, że owsianka z jagodami smakowała obłędnie! :)
    Przepis dodaję do akcji
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm, zaintrygował mnie ten krem… Też kupuję płatki Provena :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto do takich smakołyków dodawać jak najwięcej ekologicznych i zdrowych produktów :) Bardzo fajny przepis... polecę go innym :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj