602. Omlet orzechowy!

23 lipca

Omlet ze zblenderowanym plastrem rolady z masą orzechową. Ciasto zastąpiło część mąki, a masa orzechowa nadała ciekawego, mocno orzechowego smaku. Do tego mus z ulubionego owocu - mango (było tak dojrzałe, że skórkę zdjęłam palcami!) i borówki. Po takim śniadaniu od razu poprawił mi się humor :)

PS. Od jutra w Kauflandzie borówki po 11zł/kg oraz bakalie Farmer's Snack 30% taniej, także jeśli macie ochotę, to się jutro koniecznie tam wybierzcie! :) 

 Omlet orzechowy z kardamonem i gałką muszkatołową podany z musem z mango i borówkami

Omelette mit Nuss Stollen, Kardamom und Muskatnuss serviert mit Mango-Mousse und Blaubeere



You Might Also Like

14 komentarze

  1. Orzechy, kardamon i mango mmm.. moje smaki ;) Omlet naprawdę piękny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju jakie Ty masz pomysły podziwiam hehe !!!!!! super śniadanko :) :3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No, po takiej porcji, to energia wręcz rozpiera! :) Ciekawe połączenie smaków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie śniadanie zawsze postawi na nogi i poprawi humor! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyno ty to masz pomysły! Naprawdę, w życiu bym na takie coś nie wpadła :D
    Aaa, ta wiadomość o borówkach.. Boże jak mi się teraz twarz cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jutro lecę z rana :) Borówek w takiej cenie to ze świecą szukać :)

      Usuń
  6. Oryginalnie i jak smacznie! Fajny pomysł, zwłaszcza jeśli zostanie część rolady po jakiejś rodzinnej imprezie - idealny recykling :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam, żeby nie wchodzić na twojego bloga jak w miniaturce widzę omlet, bo źle się to kończy. Albo klawiatura zaśliniona do wymiany, albo muszę zbierać z ziemi własne gały :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki grubasek ! Moje omlety zawsze opadają. Ty masz do nich lepszą rękę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. BÓSTWO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Omlet wyszedł taki puszysty!! :)
    Czy możesz i powiedzieć jakie działania poczyniłaś, aby uzyskac taki efekt? :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wygląda! Takiego z orzechami jeszcze nie jadłam i czuje, ze powinnam żałować ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj