Herbaty od coffedesk.pl!

30 lipca

Jakiś czas temu otrzymałam paczuszkę pysznych herbat liściastych do przetestowania od sklepu internetowego coffeedesk.pl. Co najciekawsze, sklep ten ma swoją kawiarnię w moim mieście! Taka miła niespodzianka :) 
Tea templeZawartość paczki była mi przed jej otrzymaniem nieznana, ale wszystkie kompozycje smakowe bardzo przypadły mi do gustu. Najbardziej posmakowała mi herbata Acai. Jak mówi napis na opakowaniu, jest to egzotyczna, zielona herbata z energią jagód acai i papai. Gwiazda herbaty acai, pochodzi z Amazonii, gdzie od wieków stanowi pożywienie dla rdzennej ludności. Dzięki wysokiej zawartości antyoksydantów, witamin i dobroczynnych kwasów tłuszczowych, stała się popularna już na całym świecie. Polączenie acai i acai berry mont daje pełną jakość produktu. Oprócz niej spróbowałam jeszcze Japanese Sencha. Mimo tego, że oprócz liści herbaty nie zawiera owoców ani innych dodatków, to jednak mogę powiedzieć, że jest to bardzo dobrej jakości, szlachetna herbata o lekko wytrawnym smaku. Oprócz herbat w liściach, otrzymałam również herbatki angielskiej firmy teapigs, które nie dość, że wyglądają fantastycznie w przezroczystych piramidkach, to jeszcze naprawdę imponuję swoją zawartością. W środku znajdują się wyłącznie całe liście herbaty, wraz z dodatkami w zależności od smaku (kwiaty i zioła również w całości). Nie znajdziecie tam "herbacianego proszku" jaki często można spotkać w herbatach z supermarketu. 





Oprócz herbat otrzymałam również dwa urocze zaparzacze do herbaty w kształcie łyżeczek. Co najlepsze, po użyciu nie ma potrzeby ich mycia, wystarczy tylko spłukać wodą. Do tego są bardzo praktyczne - napełnienie ich liśćmi herbaty nie stanowi problemu. 

Oprócz herbat, sklep oferuje również ciekawą paletę kaw, syropów, gorącej czekolady i akcesoriów do ich przygotowywania. Poza tym można tam również kupić... ekspres i młynki do kawy! Dla osób, które często robią zakupy, coffeedesk.pl oferuje program Coffee Profit, dzięki któremu punkty zebrane za zakupy można wymienić na ciekawe nagrody. :)

A jeśli jesteście na wakacjach w okolicy Kołobrzegu, możecie wpaść na pyszną kawkę bądź herbatkę do firmowej kawiarni przy ulicy Mazowieckiej 24.

Jeśli jednak jesteście zbyt daleko, a również chcielibyście skosztować pysznej herbaty albo kawy, to nie zwlekajcie i jak najszybciej zajrzyjcie na coffeedesk.pl! A jeśli nie będziecie mogli się zdecydować, którą wybrać, przemiła obsługa na pewno pomoże Wam dokonać wyboru :)

Sklep z kawą - CoffeDesk

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ale bym miała próbowania! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jako wielka herbatoholiczka jestem oczarowana asortymentem tego sklepu :O co dziwne jeszcze nie próbowałam japońskiej sencha(senchy? odmienić?), a wiele o niej słyszałam,

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm cóż za różnrodności:) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj