615. Ślimaczki z ciasta francuskiego!

04 sierpnia

Jutro moje urodziny...
Więc dzisiaj upiekłam ślimaczki z masłem orzechowym :)
Zrobiłabym je jutro, ale... wyjeżdżam do Poczdamu! Zamierzam trochę pozwiedzać i zaopatrzyć się w niemieckie produkty. Rano przed wyjazdem zapewne zjem upieczone dzisiaj przy okazji ciacho. 
Na pewno po powrocie dodam jakieś zdjęcia :)


Ślimaczki z ciasta francuskiego czekoladowym masłem orzechowym





EKSPRESOWE ŚLIMACZKI Z CIASTA FRANCUSKIEGO

Składniki:

płat ciasta francuskiego XXL (u mnie prawie 375 g)
roztrzepane jajko do posmarowania
masło orzechowe czekoladowe

Przygotowanie:

Piekarnik nagrzać do 180 stopni.
Ciasto rozwinąć na blacie i dokładnie posmarować masłem orzechowym, zostawiając odstęp przy krawędziach (żeby nadzienie nie wypłynęło).
Zwinąć w roladę, a następnie pokroić na około 2-3cm plastry. 
Gotowe roladki rozłożyć na papierze do pieczenia, zachowując odstęp (powiększą się podczas pieczenia :)).
Wstawić do nagrzanego piekarnika i piec około 15 minut do zrumienienia.
Po tym czasie ostrożnie wyjąć i podawać.

Smacznego!

You Might Also Like

6 komentarze

  1. uwielbiam takie ślimaczki, robiłam je już kilka razy :)
    udanego wyjazdu w takim razie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci zazdroszczę wyjazdu! Zatem udanych urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wyjazdu! :) Dawno nie jadłam ciasta francuskiego :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wyjazdu :D
    Takie proste, a tak zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj