638. Bezglutenowy pudding chlebowy z truskawkami

27 sierpnia

Puddingu z chleba jeszcze nie robiłam. Zawsze decydowałam się na chałkę, ciasto lub croissanta. Pyszny bezglutenowy chlebek, który dzisiaj zapiekłam, w sumie też smakuje jak ciasto, także różnicy między puddingiem chlebowym, a tym z ciasta nie odczuwam. Do tego truskawki, wciąż słodkie i aromatyczne, oraz napój waniliowy. To była wyjątkowo smaczna kompozycja :)


Pudding z chleba bezglutenowego na napoju waniliowym zapieczony z truskawkami i surowymi pistacjami podany z serkiem wiejskim i borówkami



You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ja za to nigdy nie jadłam z bułki czy chałki, tylko zawsze z chleba ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to samo, zawsze z chleba, ale zdecydowanie najbardziej kusi mnie pudding z croissantów :)

      Usuń
    2. U mnie też! No i macie racje, ten z croissantów kusi. Same w sobie są przepyszne, a co dopiero w postaci puddingu :)

      Usuń
  2. Bardzo, bardzo udana kompozycja! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I wygląda bardzo smacznie! :) Ja takiego puddingu jeszcze nie robiłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadłam raz, właśnie z chałki ;) Spróbuję zrobić z chleba.

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda apetycznie, właśnie próbuję zrobić bezglutenowy pudding, ale dyniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie wygląda wyjątkowo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj takiego puddingu jeszcze nie jadłam, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy przepis, jeszcze czegoś takiego nie jadłam, ale może jeszcze spróbuję :)

    http://bonapetit2xm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na śniadanie! *.*
    Wygląda bardzo apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. pracochłonne te sniadanka chyba :) ja to na łatwizne idę : mleko i musli. zazroszczę pomysłów, produktów i zdolności

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pyszności :) Piękny blog - obserwuję!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : www.tropikalnakuchnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj