637. Jaglane kluski na parze i... opuncja!

26 sierpnia

Mięciutkie i delikatne, z kwaskowatą (i bardzo efektowną!) opuncją oraz gęstym sosem z czekoladowego masła orzechowe i napoju kokosowego. Dla dopełnienia słodko-kwaśnej kompozycji - orzeszki piniowe, a także jogurt ananasowo - kokosowy, żeby było jeszcze bardziej egzotycznie! Dawno kluski na parze u mnie nie gościły, a takie z dodatkiem mąki jaglanej - jeszcze nigdy! Są chyba nawet lepsze, niż te ryżowe. Przygotowałam je nawet w podobny sam sposób (tym razem zmieniłam tylko mąkę ryżową na jaglaną i mleko ryżowe na kokosowe). Przepis TUTAJ. Polecam! 


Jaglane kluski na parze podane z sosem z masła orzechowego i napoju kokosowego, opuncją, ekologicznymi orzeszkami piniowymi Symbio oraz jogurtem ananasowo-kokosowym



You Might Also Like

13 komentarze

  1. Nigdy nie jadłam ani tych klusek, ani opuncji...następnym razem zrób i porcje dla mnie ^^ :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Eksplozja smaków! Jestem w niebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Są rewelacyjne,jeszcze z tymi orzeszkami:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od dawna chcę spróbować tych klusek na parze, podobno są takie mega, A twoje wyglądają cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie idealne *.* śniadanie mistrza <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam okazji spróbować opuncji, gdzie ją dorwałaś? :)
    Uwielbiam te kluski, szkoda, że mi nigdy takie puchate nie wychodzą :P

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają cudownie, a opuncję to piłam tylko w zielonej herbacie, jestem bardzo ciekawa smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. często robię takie sosy z masła, idealnie się sprawdzają jako dodatek do śniadań i nie tylko :) a poza tym przypomniałaś mi, ze już wieki nie jadłam klusek na parze!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są świetne i bardzo popularne na amerykańskich blogach :)

      Usuń
  9. świetnie wyglądają ;))) *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. jaglane pampuchy, to musi być dopiero pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniały pomysł chyba zgapię a gdzie naleśniki ?? juz nikt nie robi nalesników a ja je tak lubię i choć robić nie umiem to chociaż popatrzę

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj