640. Naleśniki zapiekane w budyniu...i Mix It!

29 sierpnia

Wczoraj otrzymałam przesyłkę od MIX IT ze śliwkową tubą w jesiennym stylu, pełną skomponowanego przeze mnie musli. Przyjemny, kolorowy interfejs strony internetowej sprawia, że bez trudu możemy zmiksować swoją własną mieszankę. Wybór dodatków jest na prawdę zadziwiający! Komponowanie rozpoczynamy od wybrania bazy. Ja zdecydowałam się na owsiany grunt Dr. Birchera. Następnie do wyboru mamy ogromną ilość różnego rodzaju owoców, głównie liofilizowanych. Tutaj wybrałam tylko takie, których jeszcze nie miałam okazji kosztować, a więc: maliny, jeżyny, truskawki i skórkę oraz miąższ z pomarańczy. Oprócz nich - mieloną wanilię, chrupiące ziarna kawy oraz cudownie pachnące marcepanem pestki moreli! Orzechów nie dodawałam, bo w domu z szafek wręcz się wysypują :) Co jeszcze? Chipsy owsiane (świetna sprawa!), płatki gryczane oraz sojowe. Jednym słowem, wyszła jedna, wielka, chrupiąca mieszanka :) Próbowałam jej już z jogurtem i z ciepłym mlekiem, ale dzisiaj postanowiłam wykorzystać ją w bardziej kreatywny sposób. Posłużyła mi za "kruszonkę" w dzisiejszym śniadaniu. Naleśniki z siemieniem lnianym nadziałam waniliowym serkiem, borówkami, pokruszonymi orzechami brazylijskimi i zalałam karmelowym budyniem na bazie mleka migdałowego z nutą kardamonu. Całość zwieńczyłam moją mieszanką od MIX IT. Smakowało wspaniale!



Naleśniki z siemieniem lnianym nadziane waniliowym serkiem, orzechami brazylijskimi i borówkami zapieczone w karmelowym budyniu z kardamonem (na bazie mleka migdałowego) i z musli MIX IT





You Might Also Like

14 komentarze

  1. ALe wspaniale skomponowane muesli. Mogłabym dokładnie takie dostać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne śniadanie :)
    Ziarna kawy sama mam w swojej mieszance i zawsze je wyjadam jako pierwsze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna taka porcja na śniadanko :)

    http://bonapetit2xm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszna ta twoja mieszanka, a i śniadanie pomysłowe i bardzo smaczne - bez wątpienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie śliczne i smakowite muesli ! Są takie różowe ;)
    Śniadanko piękne i na pewno prze prze pyszne ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kolorowa mieszanka smaków! :) a naleśniki zdumiewające *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetne śniadanie, trochę pracochłonne, ale po zdjęciach widać, że warto! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszności i super wybrałas musli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i na Ciebie przyszła kolej w miksowaniu :) pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszności tu u Ciebie, takie naleśniki bym zjadła!<3

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj