685. Migdałowe buchty z jagodami!

14 października




Ostatnio natrafiłam w sieci na fantastyczny sklep ze zdrową żywnością, kosmetykami i suplementami diety  - LuxeBc. Sklep co prawda znajduje się w Anglii, jednak napływają  do niego zamówienia z całego świata. W sumie to nic dziwnego - asortyment jest tak przeogromny, że wybierając produkty... spędziłam tam ponad godzinę! Na prawdę ciężko się zdecydować, najchętniej spróbowałabym wszystkiego - niezliczonej ilości maseł orzechowych, dodatków do wypieków, superfoods, słodkości i oczywiście... produktów śniadaniowych! Jednego z wybranych produktów użyłam do przygotowania ciasta na moje ulubione ryżowe pampuchy. Chodzi oczywiście o składnik z tytułu śniadania - organiczny ekstrakt migdałowy. Próbowałam już ekstraktu waniliowego, jednak migdałowy o wiele bardziej mi się spodobał. Ekstrakt marki Simply Organic nie zawiera cukru, a już kilka kropli nadaje cudownego, migdałowego, z lekka marcepanowego smaku i zapachu. Wyobraźcie sobie, jak pachniało w całym domu dzisiaj rano...

Także... zapraszam na zakupy do LUXEBC
Założę się, że będziecie mieli mały problem... na co się zdecydować! :)

Co zaś do reszty składników dzisiejszego śniadania - pampuchy przygotowałam tak samo ja te TUTAJ, tyle że dodałam kilka kropli wspomnianego ekstratu i użyłam fantastycznego, w 100% NATURALNEGO (!) napoju kokosowo-ryżowego marki JOYA, który zawiera tylko wodę, ryż, sól i mleko kokosowe. Kluski udekorowałam kawałkami ananasa i żelowanym mleczkiem kokosowym w kostkach, kokosowym sosem z kawałkami zblanszowanych migdałów, a dodatkowo podałam do nich domowy serek jagodowy. Same buchty nadziałam jagodami z odrobiną syropu klonowego (odrobiną, bo wolę kwaśne nadzienie:)). Było przepysznie. :)


 Migdałowo-kokosowo-ryżowe buchty nadziane jagodami podane z kokosowym* sosem sernikowym z kawałkami migdałów, ananasem, żelowanym mleczkiem kokosowym i domowym serkiem jagodowym
 * mleko kokosowo - ryżowe + twarożek + kawałki migdałów

You Might Also Like

10 komentarze

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj