Karmelowe gofry owsiane.

27 stycznia



 Karmelowo-rumowe gofry z bezglutenowych płatków owsianych z morelami podane z cukrem pudrem trzcinowym, różowymi winogronami, kremem karmelowym i mascarpone


Dawno ich tutaj nie było, a to przecież jedne ze smaczniejszych gofrów! Mięciutkie, pożywne, mocno karmelowe dzięki dodatkowi rumowego kremu toffi z chrupiącymi kawałkami karmelu.
Bazę gofrów stanowiły moje ulubione, bezglutenowe płatki Provena. Próbowałam wcześniej już wersji bez dodatków, tym razem skusiłam się na wersję z morelami. Jest pyszna! Zapakowana w pojedyncze paczuszki, dzięki czemu można ją zabrać do pracy. 

Możecie kupić je w sklepie internetowym Gfree24.pl, gdzie znajdziecie duży wybór bezglutenowych produktów w przystępnych cenach. Sklep zachęca przejrzystą szatą graficzną, dzięki której łatwo odnaleźć poszczególne produkty. Gorąco polecam tam zajrzeć! :)


KARMELOWE GOFRY OWSIANE
/przepis własny/

50 g płatków Provena z morelami
20 g mąki pszennej graham
łyżeczka oleju kokosowego
łyżeczka kremu karmelowego z rumem
1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
jajko
szczypta soli

Płatki zalać wrzątkiem około 0,5cm ponad ich poziom i wymieszać.
Dodać mąkę, krem, proszek do pieczenia i wymieszać. Na koniec dodać jajko i stopiony olej kokosowy. Porządnie zmiksować i odstawić na 10 minut.
Do rozgrzanej i natłuszczonej gofrownicy przelać ciasto. Powinno być gęstsze niż ciasto na placuszki.
Piec aż do zarumienienia (u mnie 3 minuty).

Smacznego!



You Might Also Like

13 komentarze

  1. O mniam! Uwielbiam karmelowe smaki, dlatego takie gofry wchłonęłabym aż by mi się uszy trzęsły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Karmelowe muszą być przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ to musi być smaczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszła mnie ochota na mascarpone :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Karmelowe ? zabieram jednego gofra ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm magicznie te gofry aż mi ślinka pociekła. Poza tym wczoraj włączyłam swoja gofrownice i wyczarowałam niebiańskie gofry więc jestem podwójnie "rozsmaczona: xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Karmelowe gofry! Musiały być cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. krem karmelowy!? chcę go i gofry też chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. łaaaaaał! takie gofry kojarzą mi się z latem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo smacznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak widzę gofry to od razu myślę o lecie, pięknie podane

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj