Płatki teff z moją własną, czekoladową kompozycją!

28 stycznia



 Płatki teff na mleku migdałowym podane z pomarańczą, płatkami kokosa i czekoladą "Your chocolate story" z wiśniami, orzeszkami pinii, kwiatem soli morskiej i przyprawą do piernika




Zapewne niektórzy z Was słyszeli o Manfakturze Czekolady, jedynym w Polsce zakładzie, w którym czekolada wyrabiana jest ręcznie (!). Do jej produkcji nie używa się proszku kakaowego ani innych półproduktów. Czekolady nie zawierają też sztucznych dodatków. Firma oferuje zarówno gotowe kompozycje smakowe, jak i możliwość stworzenia swojej własnej, czekoladowej kreacji. Przyznam, że opcja ta bardzo mnie zaciekawiła i zapragnęłam wczuć się w rolę kreatora! Żeby stworzyć swoją własną czekoladę, wystarczy kliknąć TUTAJ. Wybieracie rodzaj czekolady (mleczną lub gorzką), a następnie, korzystając z przejrzystego, miłego dla oka kreatora, wybieracie ulubione owoce, orzechy i przyprawy. Ja zdecydowałam się na ukochane wiśnie, orzeszki piniowe, kwiat soli morskiej (uwielbiam słoną czekoladę!) oraz przyprawę do piernika. W niedługi czas po złożeniu zamówienia otrzymałam prześliczną, cudownie pachnącą tabliczkę. Przyznam, że w smaku zupełnie odbiega od tych zwykłych, sklepowych czekolad produkowanych na masową skalę. 

Co tu dużo mówić... musicie sami spróbować, a przekonacie się, jak smakuje prawdziwa czekolada! 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. W sumie nawet bardziej niż czekolada zaintrygowały mnie te płatki teff ;) Co to za cudo? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pysznie wyglada dziś Twoje sniadanko :) aż zgłodniałam. Szkoda że mi nikt takiego nie zrobi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne śniadanko! Chyba też zamówię własną kompozycję, tak kusisz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak, czekolada z Manufaktury jest przepyszna!
    tak jak i Twoje śniadanko dziś na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie zagladać na Twojego bloga zawsze cos madrego mozna przeczytac super super tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj