Knedle z batata.

08 października

Knedle z batata nadziane śliwkami podane z opiekanym musli czekoladowym Verival
kiwi gold i jogurtem jagodowym


KNEDLE Z BATATA
/1 porcja/

150 g puree z batata
30 g mąki z pszenicy durum
30 g mąki jaglanej
1 małe jajko
3 łyżeczki cukru pudru trzcinowego
szczypta soli
kilka węgierek
łyżeczka pasty waniliowej

do podania:

+ granola czekoladowa Verival 
+ jogurt
+ dowolne owoce

1. Puree zmieszać z jajkiem za pomocą widelca.
2. Dodać obie mąki, cukier puder, sól i pastę waniliową.
3. Wszystko wymieszać na gładką masę.
4. Zwilżonymi dłońmi formować placuszki, w środek wkładać połówkę śliwki, formować kuleczki.
5. Zagotować wodę.
6. Knedle gotować ok. 7 minut.
7. Po tym czasie wyjąć i pozwolić trochę odparować.
8. Podawać z jogurtem, owocami i granolą.

Smacznego!

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Z batatami kombinowałam przez pewien okres tego roku po czym trochę o nich zapomniałam. Chyba sobie przypomnę, bo knedle są wspaniałe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, genialnie wyglądają, ale nawet nie wiedziałam, że takie knedle można zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie jadłam knedli! Wyglądają pysznie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł z batatami, fajny kolor wyszedł tych knedli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z batata!? *____* jadłam może batata dwa razy w życiu bo był w przecenie w biebrze :D Jeden ugotowałam drugi upiekłam :) Dziwnie mi smakował, ale w wersji knedelkowej musiał smakować obłędnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł. Takich knedli jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe czy smakują tak dobrze jak wyglądają?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy zmąki orkiszowej też będą dobre?

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj