Prostota. Kasza jaglana na słodko.

28 stycznia


Kto nie lubi kaszy jaglanej? Ostatnimi czasy zyskuje coraz większą popularność. 
Jest doskonała zarówno w daniach wytrawnych jak i słodkich. 
Świetnie komponuje się z masłem orzechowym i świeżymi, sezonowymi owocami. 
Do dzisiejszego śniadania użyłam oczywiście mrożonych (choć z własnej uprawy), jednak smakowały niemal tak samo dobrze, jak świeże!

Kasza jaglana gotowana z wodą różaną podana z domowym musem jabłkowym, jogurtem z masłem orzechowym, malinami, poziomkami, truskawkami, surowymi pistacjami i świeżo mieloną wanilią burbońską (Herbaria.de)

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Naprawdę uwielbiam kaszę jaglaną, a nigdy nie jadłam jej na słodko, nie wiem jak to możliwe... Ale muszę to nadrobić! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaglana podobno najlepiej pasuje właśnie do deserów :)

      Usuń
  2. Świetne miseczki, gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miseczka z drewna cedrowego, możesz kupić ją tutaj:

      http://www.produktycedrowe.anastazja.org/miska_cedrowa.php

      Usuń
  3. kocham kaszę jaglaną, przez ostatni miesiąc podczas sesji jadłam ją codziennie. Już przestałam od piątku, ale dzisiaj znowu mnie ciągnęło i jadłam płatki jaglane :)

    Porwałabym śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważaj z tą jaglaną, bo podobno jedzona w dużych ilościach osłabia pracę tarczycy :|

      Usuń
    2. naprawdę pierwsze słysze, masz linka do jakiegoś artykułu kochana? Słyszałam na jej temat wyłącznie same pozytywy :O A korżawskiej książki to dla mojej mamy pismo święte niemalże!

      Usuń
    3. Czytałam u Anny Lewandowskiej na blogu: http://hpba.pl/kasza-jaglana/

      Osłabia produkcję hormonów tarczycy... trzeba z nią uważać, bo można nieźle sobie zaszkodzić :(

      Usuń
    4. dzięki! już się zagłębiam w lekturę :) Ale szczerze nie ufam tej Pani, już pare razy zakwestionowano jej zdanie :/

      Usuń
    5. To nie tylko jej zdanie, spróbuj wpisać w Google "kasza jaglana tarczyca", a zobaczysz ile artykułów o tym jest :)

      Usuń
    6. dziękuję Ci bardzo! Tak zrobiłam! Ech, nadzieja matką głupich, ale każda kocha swoje dziecko :)

      Usuń
    7. Nmzc ;-*

      Ja też uwielbiam kaszę jaglaną i mogłabym ją przygotowywać codziennie i jeść najlepiej na śniadanie, obiad i kolację... jednak po tych informacjach jem ją tylko okazjonalnie :P

      Usuń
    8. moja trzustka Ci dziękuję :* :)

      No właśnie ja też mam identycznie, chociaż 2, 3 razy w tygodniu ją jem... trzeba dać w końcu innym kaszom szansę. Jeszcze raz dzięki!

      Usuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj