393. Hello December! Słoneczna polenta.

01 grudnia

I zaczął się najlepszy miesiąc w roku :) Starówka już cała ozdobiona lampkami, reszta miasta powoli też zaczyna być dekorowana. Brakuje tylko śniegu, czemu nie może padać przez cały grudzień? :) Świątecznej muzyki co prawda słucham już od tygodnia, ale wraz z początkiem grudnia zaczynam odczuwać ten prawdziwy, świąteczny nastrój :)

A już za tydzień...kolejny jubileusz!

Bananowo-jabłkowa polenta z cynamonem na naturalnym napoju sojowym podana z ananasem, winogronem, resztą banana i serkiem wiejskim

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Pysznie ! Oj tak ja też już czuję ten świąteczny klimat ! Oby jak najszybciej zleciało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam się wolę łudzić że ciągle daleko do świąt, a Twoje śniadanie mi w tym bardzo pomaga! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. takie rozsłoneczniające śniadanie na zimny grudniowy poranek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No patrz, znów miseczkowo! :) Ale ja dawno nie jadłam kukurydzianej :o

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że nie tylko ja należę do miłośników świątecznego klimatu ;))
    Polenta na bogato - idealna!

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie owocowe śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do napisania 10-u faktów o sobie, będzie mi miło, jeśli odpowiesz :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj