518. Placuszki z ananasem

06 kwietnia

Dziękuję za wszystkie głosy, które oddaliście w ankiecie :) Wygląda na to, że najchętniej widzielibyście na blogu śniadania z mąką gryczaną, kokosową i kukurydzianą. Od zakończenia ankiety pojawiły się już pomysły z użyciem dwóch pierwszych, a niebawem pojawi się również coś kukurydzianego...

Dzisiejsze placki ze świeżutkim ananasem i grubo mieloną mąką żytnią. Do tego czerwona porzeczka, którą udało mi się niedawno dostać. Nie wyobrażam sobie śniadania bez owoców!

Żytnie ananasowe placuszki z ksylitolem podane z czerwoną porzeczką, serkiem wiejskim, ananasem i pestkami dyni


Chciałabym znowu znaleźć się w tym miejscu...
Potrzebuję wakacji! :)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ja też pragnę wakacji! A śniadanko iście wakacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Placuszki z wakacyjnymi-owocowymi dodatkami *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. owoce muszą być do śniadania ;) w sumie.. ja nawet do wytrawnego biore grapefruita lub kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chciałabym już wakacje! :) Śniadanko takie fajne- tropikalne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie jadłam ananasa, muszę się zaopatrzyć :) Pyszny stosik, miałam chęć na placuszki z rana, ale nie chciało mi się smażyć :D Może na tygodniu się zbiorę i zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wglądają bardzo smacznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chciałabym się tam znaleźć! *.* Pakujemy się i jedziemy, dawaj! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ojjj, to zdjęcie przywołuje myśli...."CHCĘ WAKACJE!! i LATO!!" pięknie musi tam być, ale najpierw jeszcze szkoła, praca i obowiązki, a na takie przyjemności na pewno w swoim czasie przyjdzie chwila :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ahh jak dawno nie jadłam ananasa *.*

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj