554. Knedle twarogowe z kasztanami!

16 maja

To były najlepsze knedle, jakie udało mi się do tej pory zrobić - zwarte, dobrze ugotowane, w środku ze słodką niespodzianką! Miodowe, słodkie kasztany świetnie współgrały z otoczką z serowego ciasta i kwaśną porzeczką. Do tego najsmaczniejsze powidła jakie w życiu jadłam - gęste niczym krem czekoladowy, a do tego  naturalnie słodkie, bo bez dodatku cukru! Coś czuję, że w słoiczku bardzo szybko zacznie być widoczne jego dno :)


Twarogowe knedle z mąki kokosowej i pszennej graham nadziane kasztanami jadalnymi podane z czerwoną porzeczką, kokosowym serkiem i powidłami śliwkowymi



You Might Also Like

9 komentarze

  1. oj nie dziwie sie! takie knedle i powidła śliwkowe, aż ślinka cieknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm przepysznie wyglądają! Świetny pomysł z kasztanami :) Jeszcze ich nie jadłam, ale będę musiała spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę super i te kasztany <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda ciekawie, spróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to wszystko fantastycznie wygląda, a te powidła przypominają krem czekoladowy :) Ty to zawsze wymyślisz coś fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. knedle kasztanami nadziane? to genialny pomysł! zapisuję, bo zdecydowanie zachęcasz by spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się! Kasztanów nigdy nie jadłam, ale jakiś czas temu mąkę kasztanową kupiłam i tak stoi i stoi w szafce. Chyba pokombinuję z knedlami ;)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj