608. Chłodnik w trzech smakach!

29 lipca

Często jadam wytrawne chłodniki na obiad, a dziś rano wpadłam na pomysł, by taki chłodnik przygotować na słodko! Z uwagi na to, że w domu mam ogromne zapasy jagód, wiśni i bananów... taki chłodnik to idealny sposób na zużycie większej ich ilości. Po przygotowaniu włożyłam go jeszcze na pół godziny do zamrażarki, dzięki czemu znakomicie spełniał swoje zadanie, czyli chłodził!

 Chłodnik bananowo-wiśniowo-jagodowy z olejem Omega Orange, konfiturą z płatków róży kleksem jogurtu naturalnego, bazylią, białą porzeczką, jagodami i wiśnią nadwiślanką



CHŁODNIK BANANOWO-WIŚNIOWO-JAGODOWY
/przepis własny
/1 porcja/

1 mały banan
ok. 150 g wiśni nadwiślanek
ok. 150 g jagód
200 g jogurtu (pół dużego kubka)
100 g kefiru naturalnego
łyżka cukru pudru trzcinowego
łyżeczka oleju Omega Orange

+ jagody, biała porzeczka, wiśnie, jogurt i łyżka konfitury z płatków róży do podania

Wszystkie składniki zblenderować na jednolitą masę. 
Przelać do miseczki, udekorować i podawać.
Ja przed podaniem schłodziłam go w zamrażarce przez pół godziny.


Smacznego!



You Might Also Like

7 komentarze

  1. zdecydowanie bardziej do mnie przemawia niż wersja z botwinką np., chociaż i tamta dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. taki chłodnik to bym zjadła :) idealny pomysł na letnie śniadanie, a nawet słodki obiad! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale chłodnikowa eksplozja smaków.. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Smaki świetnie do siebie dobrane! Cudnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w życiu chłodniku nie jadłam/piłam :D
    wersja na słodko baardzo mi się podoba :)
    chyba zrobię go w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jakoś wolę chłodniki warzywne. Ale wygląda faktycznie smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda tak wyśmienicie, że chyba sobie jutro taki przygotuję na obiad :) Mniam!

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj