674. Seromakowiec z tropikalną nutą :)

03 października

Dzisiejsze śniadanie było połączeniem letnich i świątecznych smaków. Pogoda jeszcze wakacyjna (20 stopni :)), ale zachciało mi się czegoś z piekarnika. Z domową masą makową, do której zamiast rodzynek użyłam żurawiny i zmielonych orzechów pecan. Dzięki temu masa zyskała zupełnie inny (lepszy!) smak. Do sernika zaś - w zastępstwie budyniu - ekologiczną mąkę kokosową! I ten właśnie dodatek sprawił, że ten sernik był najlepszym, jaki do tej pory jadłam. Zwarty, mocno kokosowy i rozpływający się w ustach. A na dole czekała soczysta gruszka pokrojona w cieniutkie plastry. Po prostu sernik idealny! Bez problemu mogłam wyjąć go z naczynka uprzednio go nie studząc, czego się nie spodziewałam. Do powtórzenia, zdecydowanie. :)



Kokosowy serniczek z domową masą makową i plastrami gruszki ułożonymi na spodzie






You Might Also Like

10 komentarze

  1. już nie umiem doczekać się domowej masy makowej i... świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, pogoda przepiękna dzisiaj! Lubię sernik, lubię makowiec, lubię to połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ci tych 20 stopni! U mnie dzisiaj tylko 13 :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Robisz takie pyszności! Proszę o przepis :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie tyle stopni było? :o U mnie mróz od kilku dni!
    Takim serniczkiem chętnie bym się ogrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale to musiało być obłędne śniadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie wyglada ten serniczek .Widać nawet chrupiacą skórkę .x

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj