1000. Ebelskivers.

28 sierpnia


Już dawno temu przestałam numerować śniadania, ale z ciekawości 
sprawdziłam, jak dużo już ich tutaj się pojawiło...
... i wyszło na to, że już tysiąc!
Niesamowite, a pierwsze śniadanie jakie tutaj zamieściłam.
pamiętam jakbym przygotowywała wczoraj...
No więc mamy taki mały jubileusz.
A skoro jubileusz, to i danie nie byle jakie powinno się pojawić.
Przed Wami duńskie pączki w wersji uzdrowionej :)

Ebelskivers z ekologicznej mąki migdałowej i płatków jaglanych Symbio nadziane kokosowym serkiem mascarpone podane z jeżynami i mascarpone
 Ciasta wyszło bardzo dużo, także z części powstały... donuty :)
A tak przeważnie wyglądają moje desery.
Nie wyobrażam sobie dnia bez zjedzenia lodów! :)

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Nie mogę oderwać wzroku od Twojego talerza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pysznie to wygląda :)


    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te Twoje zdrowe wypieki. I gratuluję tak pokaźnej liczby postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! Dla mnie również nie ma dnia bez lodów, a szczególnie w taki gorąc!

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie 17 stopni, ale lody jem cały rok, nawet jak jest -15 ;D

      Usuń
  5. Och! Gratuluję (i zazdroszczę) 1000 pomysłów na cudowne śniadania! :)
    Jem oczami. I śniadanie i deser :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To wygląda przepięknie, zjadłabym bez wahania wszystko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1000 to naprawdę dużo! Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj