Blåbärspannkaka...

13 maja


... czyli szwedzki pieczony naleśnik z borówkami. 
Mój zrobiłam z dodatkiem czekolady, a borówek użyłam jako dekoracji.
Całość polałam chyba wszystkim już znanym karmelowym syropem Hershey's, 
dzięki któremu było to właściwie śniadanie... amerykańsko-szwedzkie :)
Polecam - pieczone naleśniki smakują mi o wiele bardziej, niż te z patelni!

PS. Wczoraj mój przepis na wegańskie lody jaglane został nagrodzony 
w konkursie organizowanym na blogu "Co na wege obiad?".
Bardzo się cieszę, bo książkę miałam już w rękach 
i zmierzałam do kasy, żeby zapłacić. 
Dobrze jednak czasem się wstrzymać i poszperać w Google :)

 Czekoladowy blåbärspannkaka z bezglutenowej mąki Mix it! Universal podany z cukrem pudrem, domowym serkiem waniliowym i syropem karmelowym*

Do natłuszczenia naczynka użyłam maślanego sprayu
który tak jak syrop karmelowy znalazłam w sklepie internetowym

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Przeczytałam tytuł posta.. I tak się zastanawiałam o co chodzi, co jest grane ;)
    Weszłam.. I co ja widzę! Najlepsze jakieś rzeczy na świecie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fantastyczny! Dla mnie zwykły naleśnik to wyczyn więc takiego się nawet nie podejmuję ale wygląda przepięknie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa zapomniałam, gratuluję wygranej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wystarczy przeczytać pierwszą linijkę tekstu, żeby się dowiedzieć :)

      Usuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj