694. Knedelki z tofu na mleku kokosowo-ryżowym!

23 października






W końcu trafiłam na na prawdę dobrej jakości tofu - firmy Joya. Smak ma delikatny, orzechowy. Można powiedzieć, że to po prostu mleko sojowe w postaci... stałej! Co też ważne, nie jest gąbczaste ani zbyt miękkie (a z takim już się spotkałam). Jeśli jeszcze nie próbowaliście,  to gdy gdzieś je zobaczycie - nie zastanawiajcie się nad zakupem, bo warto :) Przygotowywałam już z niego knedle, sernik, serniczki z patelniomlet Dzisiaj zrobiłam z niego mini knedle, które ugotowałam na ulubionym mleku kokosowo-ryżowym o którym już kiedyś pisałam. Do tego wyjątkowo smaczne, ekologiczne jagody goji, które chyba po raz pierwszy jadłam tak dobre. Nie były ciemne ani twarde, co świadczy o ich wysokiej jakości. Przestrzegam przed zakupem tych jagód luzem, na stoiskach - często są one niezbyt smaczne, a w dodatku szprycowane chemią. Jeśli już decyduję się na suszone owoce, to wybieram te ekologiczne. Chociażby ze względu na o niebo lepszy smak.



Mini Knödel mit Tofu und Durummehl mit Kokos-Reis Drink gekocht serviert mit organischen Goji-Beere


KNEDLE Z TOFU I SEMOLINY
/przepis własny/

pół kostki tofu naturalnego Joya (125 g)
łyżeczka syropu z kwiatu kokosa
szczypta soli
duże jajko
65 g semoliny (pół szklanki)
350 ml mleka kokosowo-ryżowego
ekologiczne jagody goji Symbio do podania

Tofu zblenderować z jajkiem, syropem i solą. Przełożyć do miski i stopniowo dodając mąkę, zagniatać ciasto. Oprószonymi mąką dłońmi formować kuleczki i kłaść je na gotujące się mleko.
Gotować około 5 minut na małym ogniu.
Po tym czasie przelać do miseczki, ostudzić, udekorować i podawać.

Smacznego!

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Znam jogurty tej firmy, ale na tofu jeszcze nie trafiłam. Jak tylko wypatrzę, kupię na pewno.
    Knedliki wyglądają cudownie. Muszę Cię poprosić o przepis! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kto by pomyślał, żeby knedle na mleku zajadać! podoba mi się ta wersja z tofu, chętnie wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, to chyba najlepsze tofu jakie próbowałam do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja, musiało być nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejne zaskakujące śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. msiało być przepysznie, uwielbiam Twoje pomysły! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musi niesamowicie smakować z nutą kokosa.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj